Might like you better if we slept together

Jävla skit. Jag vet ju hur såna killar är.. Ändå känner jag att jag kaaanske börjar falla för en sån.. & med "såna" menar jag, just det, blattar/invandrare..
Man vet ju hur vi tjejer tänker, typ nej då. Denna killen är annorlunda än alla andra jag har varit med innan. Och såklart det kan stämma, men denna gången är jag faktiskt lite rädd. Samtidigt som jag bara vill köra på & skita i mina tankar, bara göra det som känns rätt.

Det som känns jävligt gött (tro det eller ej) är att jag känner igen mitt gamla jag. Har just nu 3 killar på g.. En har jag i min närhet rätt så ofta, dom två andra är inte i samma stad men jag VET att den ena vill ha mig sooo bad och jag ska dit och markera mitt revir lite hade jag tänkt, samt att den tredje kommer hit & då blir det rätt så mycket nom nom! ; )

Vill inte ha för mycket känslor inblandade & är lite rädd att det börjar bli så. Men aja, jag kör på & så får vi se vart det leder!

"Faaan, jag kommer äta upp dig på måndag"
"Mmh, ät upp mig baby..." ; )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0