I love my sex

HAHA alltså det måste väl vara klassiskt. Att chefen tar in en i kontoret för att prata med en. Jag blir ju såklart lite rädd & börjar tänka nää va fan har jag gjort nu !?

Sen visar sig ämnet vara; sex!!

It goes something like this;
Chefen - Senast när du & * jobbade tillsammans så såg vi att du gick in i omklädningsrummet. Stämmer det? Var du & * där inne tillsammans..?
Jag - (Lagom generad) Eeeh, jaaa..?
Chefen - Även om ni är tillsammans eller tycker om varandra eller något sånt, jag har inget emot det. Flera här på jobbet har det så, men snälla. Gör inte såna saker här, försök håll det utanför.. Kameran är nämligen kopplad till * (högre chefen).
Jag - ÄR DEN!?!?!?!? :O

Jag tror jag dog på en halv millisekund...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0