I'M IN L♥VE

Jag tror jag är det faktiskt. Sitter liksom på msn nu med webc (har inte haft på den på typ 3-4 år, inte ens för någon "speciell" kille) men nuuu har jag på den. & vem är det jag egentligen pratar med & om då..? Min baby sååklart.
Ni fattar väl att jag inte kan gå ut med namnet här but still. Jag har olika smeknamn för olika killar. & just den här får heta baby :)

I börjar var det nytt, spännande, kul, hemligt & förbjudet. Situationen då var underbar.
Nu är det gulligt, busigt, keligt, sexigt & öppet. Situationen nu är perfekt!

Först vägrade jag nästan erkänna för mig själv & andra att det var vi. Nu är jag så jävla stolt så jag vill typ skrika ut det. KÄRLEK!
Samtidigt så stör det mig att jag inte kan skrika ut det, för då lär det drabba andra personer, som fortfarande är ovetande. Som jag faktiskt anser ska vara ovetande just nu.

Men bland dom som vet & ser det, är jag sjukt stolt! Min baby, bara miiin! :)


Kommentarer
Postat av: biffen

grattis till en baby! har själv en sådan och det är enormt nice!

2009-10-06 @ 01:18:27
URL: http://blibiff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0