See if I care

Hmph, vet inte ens vad jag ska säga & tycka längre.. Saker & ting går inte lika bra mellan mig & baby. Eller det känns inte så iaf, inte för min del. Sen vad han tycker och tänker har jag fan ingen aning om & orkar inte bry mig heller.
Vill vara som Kristen, just move on to the next & skita i allt. Men så lätt är det faktiskt inte. Jag är ofta den som predikar för att inte höra av sig & vara kall och ignorerande för att jag VET att sånt får vissa killar att bry sig mer och vilja ha dig ännu mer, men man lever inte alltid som man lär trist nog..

Även hur hårt jag än försöker att vara sån så går det inte alltid. Idag hade jag verkligen kunnat klara mig från att höra av mig, du är ju på jobbet så du lär ju ändå höra av dig till mig. Gör du ju alltid. Men sen när man loggar in på msn & möts av "fest ikväll" som personligt meddelande så blir man fan inte lika glad längre & då kommer tyvärr kontrollfreaket & devilen i mig fram. Måste få tag på honom nu & verkligen veta; ljuger han för mig angående jobbet eller är han verkligen där?
Ringer. Inget svar.
Smsar. Inget svar.

Tack för att du spär på mina misstankar. Inte smart honey, det enda jag har att säga.
Riktigt dumt drag av dig!
Det som är riktigt roligt däremot är att du nästan hotade mig med att jag inte skulle hota dig när jag sa att gör människor något mot mig så hämnas jag, 5o gånger värre. Jag tror inte du förstod allvaret i det hela, det jag sa var 15o% sant & denna gången kan bli den värsta hämningen jag någonsin har gjort.
Tiden får utvisa om jag är villig att bevisa det för dig.

LOVE på dig själv baby boo ; )

Kommentarer
Postat av: Sam

Vi har kollat up din blogg och vi tror att du kan tjäna minst 300 kr varje månad om du börjar rekrytera nya medlemar till vårt blogg nätverk bloggbesokare.se.Vi betalar 2 kr för en ny medlem + 50 % av deras investering på vårt sajt till ditt konto.Du kan välja sen att dra pengarna via paypal eller köpa själv en av våra vip eller mynt paketer som du kan använda för att få traffik eller som annonsering av din blogg.Trevligt att läsa om dig :)

2013-09-06 @ 23:49:55
URL: http://www.bloggbesokare.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0